fredag 3. januar 2014

Når julen er ryddet bort

Da kan vi endelig starte ett nytt kapittel og nye muligheter for 2014.

Det er alltid så godt å ha ferie, men samtidig så er det minst like godt og være tilbake til hverdagen og få en normal døgnrytme :)
Jeg har fått mye penger og litt gavekort til jul, så da må jeg ta meg noen runder innom diverse butikker og se om jeg finner noe spennende.

Igår ryddet jeg ut julen hjemme hos meg. Det ble litt omrokkering på forskjellig nips, og fant ut at jeg har veldig mye som ikke blir brukt. Burde kanskje starte garasjesalg?


Happylightsa mine fant seg en ny plass, da jeg helt klarte å finne en lur plass til dem. Har kjøpt meg blomsterpotter på Europris i advent og er kjempefornøyd med dem!


Fikk ikke mindre enn 3 lykter i julegaver i år :) Men jeg klarte ikke å dy meg når jeg fant denne store lykten på Kid! Så da ble det en julegave fra meg selv iår også ;)


Ha en fin dag videre dere
& God helg!
Klem Heidi


3 kommentarer:

  1. Godt nytt år, Heidi!! Det er koseleg med julepynt, men no er eg klar for å rydde den vekk eg òg! Måndag er 13.dag jul og innan den dagen vil eg ha den ut! Ha ei god helg! klem Irma

    SvarSlett
  2. Godt nyttår;) det er deilig å rydde bort jula, da blir alt så rent igjen. ;) så koselig hos deg! Ha en fin helg. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Så koselig det var her ❤ Ønsker deg et
    riktig godt nytt år - og ha en fin helg :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett