fredag 18. oktober 2013

Instagram

Hei alle sammen. 

Da har vi kommet til fredag dere. Endelig helg! Jeg har startet på ett nytt prosjekt med maling av gangen min. Det blir bare så fint!

Hos meg har høsten virkelig banket på døren, og det har kommet mye snø langt ned i fjellet allerede. Derfor passer det seg godt med inne-arbeid. Litt om dette kommer i ett senere innlegg.

Jeg er ellers ganske aktiv på Instagram og tenkte å dele noen av mine siste bilder derifra. Dersom du ønsker å følge meg, finner du meg under @Heidibej :)





Og med det håper jeg dere får en riktig fin fredag og god helg til dere alle! :)

Klem Heidi

6 kommentarer:

  1. Fine høstlige bildet,herlig:)
    Ha en fin fredag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Mange koselige bilder du deler med oss:) god helg til deg,Heidi. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Så mange kjempefine bilder! Nydelig blogg du har også :)


    Deilig med høst! <3
    Ha en fin, ny uke!
    KLEM
    anette

    SvarSlett
  4. Hei på deg Heidi :) Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Flotte bilder du har her og så vil jeg få ønske deg ei riktig god uke :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  5. Så fine bilder! Spesielt det med lyktene!

    Klem
    Maren

    SvarSlett
  6. Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am having difficulties with your RSS.
    I don't know the reason why I can't subscribe to it. Is there anybody getting the same RSS problems?
    Anybody who knows the answer will you kindly respond?
    Thanx!!

    Here is my web-site - Las Vegas Microwave Repairman

    SvarSlett